Lördag.

Vaknade kl 10 i 6 när Jonathan vakna, gav han lite mjölk och han somna om.....phew fick sova en timme till sen gick vi upp. Pysslade lite på morgonen och lekte med Jonathan.

Gick en sväng till torget och en liten extra runda för at testa om däcket höll.....yay det gjorde det så nu hoppas jag på att det blir bra och vi får många långa promenader varje dag :D

La mig en stund med Jonathan efter lunch för jag skulle va pigg på kvällen, fick en halvtimmes sömn som var ju jättebra.  Vid 5 tiden kom Kirsi och Pekka för att hämta Jonathan för han skulle va hos dom över natten. DOm åkte kl halv 7 och då börja vi göra oss i ordning. Hade inte så lång tid på oss men vi hann med bussen :D

Åkte in till stan och lyssnade på John D, han är bara så sjukt bra! :D Tog bussen hem igen kl 23,45. Då var Markku bra i gasen och hade jag önskad att han skulle hålla sig på den nyktrare sidan så han skulle iaf komma ihåg hur bra John är, han tyckte inte det va värt pengarna sa han men sen kom jag på att han kom inte ihåg hela kvällen så det är klart att då kan man tycka så. Men jag därimot tyckte han va as bra men jag kom ju ihåg allt och det va helt klart värt pengarna. Men det blir nog sista gången jag orkar gå ut med min särbo! Han kan gå själv och jag får hitta nån annan att festa med så enkelt är det. Typ nån halvnykterist :D

Så i dag är det söndag och jag gick upp kl 10 i morse och nu väntar jag på att lilleman ska komma hem :)

Återkommer med vad som händer i dag :)

Ha det fint alla och sköt om er.

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0