Nu är mormors plutt här :D <3

I går så åkte vi ochhämtade Jonathan, mötte Simbi Mummi (min kusin) och Jonathan i Mariestad. Jonathan va glad som vanligt men jättetrött. Han hade inte ätit så mycket sa Simbi men jag gav han mat som jag hade tagit med mig så lite fick han i sig. Efter ett tag i bilen blev han irriterad och säkert trött på att sitta så hela dan så vi stannade vid ett gammalt kloster och där fick han springa av sig lite och några myggor fick äta på mig en stund :/ Men Jonathan hade kul där iaf :D Bytte blöja på han och efter ett tag så åkte vi vidare. Resan gick bra och när vi kom hem så undrade jag om han skulle komma ihåg det att han var här i somras, ingen eller lite reaktion fick vi när vi kom till parkeringen men när vi öppnade dörren hemma då blev han förvånad......han peka på allt och sprang till vardagsrummer och jag är säker på att han kollade om hans mamma va där....lilla sötisen....sen fick han mat och Markku fixade mat till oss. Han somnade inte förrär kl 9.

I morse gick vi upp kl halv 9 och han fick frukost och jag mitt kaffe :P Han har vart glad och så men ropar ibland på sin mamma. Nu sover han igen.....fortfarande trött efter allt resande :)

När han vaknar ska vi ta en promenad och han ska få leka nånstans, finns ju några lekplatser här att välja mellan :)

Nu får det va bra, ha det fint alla.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0