Nu skiner solen igen :)

I går blev det inte mycket gjort, Jonathan hade lite tråkigt för vi kunde inte gå ut. Gick bara till tvättstugan och då såg jag att jag hade tvätttid :/ som jag inte kunde använda mig av. Hade punka på barnvagnen och jag klarade inte av att hålla han plus alla kläder och tvättmedel......det är en bit att gå till tvättstugan. Men men när Markku kom hem så kollade han om det fanns tid hos han och det gjorde det :) så jag fick tvätttid kl 7 i morse. Gick upp kl 6 när Jonathan vaknade, han hade somnat jättetidigt i går.... 10 över 7 la jag han men han hade vaknat igen på kvällen för det låter så mycket från trappuppgången och han vaknar vid minsta lilla. Gav han välling i går och det tyckte han om :) Fullkornsvälling fick han. När han hade somnat så fixade jag punkan på däcket så att det skulle va klart innan morgondagen.

I morse va han glad som vanligt och han är ju sååå nyfiken så när vi va i tvättstugan så kollade han allt och tog sopborsten och städade golvet :P Men när torktumlaren va igång ville han absolut inte gå själv förbi hihihi Nu sover plutten igen, ska hämta tvätten sen och efter det ska vi ut och gå :) Måste handla lite. Ska en sväng till willys oxå och köpa lite burkmat att ha hemma, lite skönt att ha det när vi har nån mat som inte han kan äta.....typ stark mat. Nappflaska ska jag oxå köpa och hoppas dom har sån där droppfri. Sen måste jag bara till jysk och kolla täcke till han, nu har han bara lakan på sig men det räcker nu för det är så varmt här. Nu tror jag han börjar vakna så ska sluta nu men ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0