Tisdag, lite från i går.

I går så gick vi en bra runda...först till torget och hämta ut pengar sen till hemköp och köpa burkmat till Jonathan sen till Mira.

Mira och Annika målade på fullt köket och hallen, tror det blir jättefint. Sa till dom att komma till mig när dom va klara där :P Men då skulle dom till Annika och måla vardagsrummet....så inte får jag målat hos mig!!

Gav Jonathan sin mat när vi var där och sen gick vi vidare till hemköp igen och sen hem, väl där hade jonathan blivit trött så han fick vila en stund. Markku kom hem vid 5 tiden och när Jonathan vakna åkte vi i väg och köpte säng till han (begagnat) så nu ska han få sova bekvämt. Åkte till torget efter det och Handlade lite grejer som jag hade glömt att köpa :P SENIL!! Jonathan tyckte om att få gå där helt själv :D fanns så mycket att titta på, motorcyklar bilar och massa folk.

När vi kom hem fixade jag mat, falukorv med makaronistuvning det tyckte lillen att va supergott han åt jättemycket.....fick tom göra en ny portion till han :) Sen städa jag och skruvade ihop sängen.

Jonathan somna lite över 8 men vaknade igen när syrran ringde ca halv 10, pratade med syrran ett tag men sen va jag tvungen att sluta för Jonathan va lite grinig. Han somna till slut, satt hos han och smekte hans panna som hans mamma brukar göra och då somna han :) Lilla sötisen....
 I morse vakna han 10 i 7 men va hur trött som helst, fick frukost men sen ville han bara sova igen. Höll han uppe till 8 då somna ha igen :D SÅ nu sitter jag här och skriver lite blogg, han tycker inte om att man sitter vid datan så jag passar på när han sover :P

Det va lite från Jonathan och mig vi återkommer efter dagens program :)

Ha det fint alla!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0