Det va det ja.

Ska börja med att säga att det gick bra att hämta Jonathan, hade blivit lite bättre i ryggen så jag fixade det :D

Har egentligen inte så mycket att säga nu, händer inte så mycket och jag har inte vart ute heller pga min rygg..hade ju svinont i går med (torsdag) så vi gick bara en sväng till torget när Markku kom hem för jag va tvungen att ta ut pengar och fixa med banken. Handlade oxå och sen gick vi hem. Markku fixade mat till oss och det va ju skönt att slippa det.
Jonathan ja han ja........ vet inte vad jag ska säga men han är inne i nån trots period och lyssnar inte alls på mig!! Gör precis vad han inte ska göra!! Sen kollar han om man ser att han ska pilla med det han inte får pilla med och sen bara ler han och kastar sakerna på golvet eller flyttar dom eller bara nånting.....öppnar alla lådor och tar saker därifrån......öppnar skåp......dörrar.....tar papper i papperssoperna osv.... hela dan håller han på så jag har verkligen fullt upp!!! Vet inte riktigt hur jag ska få han att förstå att han måste sluta med det för han vet att han inte får göra det han gör, ibland säger han nej eller aj aj när han tar saker eller gör nått han inte får göra :P Så han vet! Lilla buse :D Så på kvällarna är man helt död.

Nu är det bestämmt att Jonathan ska hem med Sesse när hon kommer, så dom åker hem den 5 jan :/ blir så tomt här då......vet inte riktigt vad jag ska göra av mig när han har åkt, blir ju att vila upp sig för det behövs men sen då? Vad ska jag göra?? FLytta kanske då? Får se vad som händer :) Men iaf så åker han hem då och hans pappa ska ta hand om han tills allt är klart med Sesse, hoppas bara att det fixar sig....att han inte bara ljuger som vanligt :/ För dom kan ju inte skicka barnet hit o dit hela tiden. Han måste få känna sig trygg nånstans!!!

Nä nu ska jag passa på att läsa andras bloggar för han sover nu :)

Ha det fint alla
Over and out!!

Kommentarer
Postat av: serene angel

skickar en kram till dig vännen min

2009-11-08 @ 15:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0