Halloween slut.

Då är denna helgen slut....har vart på kalas hos Gabbe som fyllde hela 7 år :O Helt sanslöst hur fort tiden går...lilla pluttisen börjar bli såååå stor!! En riktig liten tuffing :D Themat va Halloween och Jonathan tyckte till en början att dom såg lite läskiga ut :P Men sen började han leka med Elias och det tyckte han va jättekul :D

Har vart lite jobbig helg, natten till lördag hade våran älskade granne fest så Jonathan vaknade med ett skrik ca kl halv två, lugnade ner han så han somna om men jag låg vaken tills festen börja ta slut och då va kl halv fem på morgonen :/ som tur är så tog Markku hand om Jonathan när han vakna....Markku hade sovit hela natten utan att märka vad som pågick i huset. Ska ha telnr till jouren redo inför nästa helg för det va samma förra helgen. Så otrolig lyhört här så det känns som att man själv spelar musik och har tusen pers som skriker och sjunger :( Man hör tom när grannen fiser....nästan iaf :P

Sen i natt så va JOnathan så snuvig och hostig så jag va uppe flera gånger och kolla till han..... sen vakna vi kl 7 i morse, Markku erbjöd sig att gå upp med han men jag tyckte att han skulle få en sovmorgon han med så nu sover han gott :)

Blir nog att städa här i dag så inget kul alls! Men om det inte tar för lång tid så kanske vi går till Antti och Mira, måste lämna tillbax deras trimmer......glömde ta med den i går.

Nu blir Jonathan grinig för jag sitter här så får ta och göra nått annan.

Ha det fint alla och sköt om er.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mira

Hej vännen o tack för din kommentar inne hos mig! =)

Är så otroligt lyckliga...men som jag skrev där, så är det jävligt nervöst.

Men men. ska låta bli o förvänta mig ett missfall...nu vill vi ha en sommarbebis :)OVERKLIG KÄNSLA...hihi...



Tack för tummarna gulliga du!



´Kram Mira

2009-11-01 @ 16:03:49
URL: http://mira78.blogspot.com
Postat av: serene angel

låter som du haft de kul under halloween ändå..kram kram

2009-11-04 @ 13:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0