Här igen!

Jaha då sitter jag här igen och ska försöka skriva lite.

Inte så värst mycket som händer men alltid nått:) Har vart och kollat ny lgh som jag ska flytta till...den är lite billigare än den jag bor i så det är ju alltid nått :) Slutar med att jag för hyra förråd nånstans och bo i :D Nej men iaf så är det en tvåa med mycket bättre planlösning. Ljusare och blir snyggare, det blir helrenovering på den :D

FUnderar på om jag ska sälja bilen, har inte råd att fixa avgaset på den så den bara står där ute och rostar i lugn o ro.......fortsätter det så här så kan jag snart ta den i näsan! *överdriver kanske lite där* :P

Men har tänkt så här: Betalar 350 varje månad i försäkring på den, 1900 i skatt varje år, ca 200 i bensin varje månad *när den va ok* och det är 700 i månaden allt som allt. Busskort kostar 600 i månaden så då sparar jag en hundralapp där plus att jag behöver inte bry mig om bussen går sönder :D Bara en liten fundering :) Ja juste skulle spara en hundring till på parkeringsplatsen :P

Jonathan är livlig som vanligt och ser till att jag har fullt upp alla dagar, nu börjar jag verkligen längta tills hans mamma kommer så jag får lite ledigt.....helt slut är jag nu.

Ja det här med att flytta, känns lite tråkigt att om jag tar den så blir det flytt i mellandagarna. Vi har ju Gabbe här då och Jonathan plus Sesse. Men men blir det så då får man helt enkelt göra det bästa av situationen, eller hur?

Vi har lyckats va sjuka oxå, jag hade magsjuka och Jonathan fick en liten del av det. Markku har fått förkylning igen och samma med Jonathan. Men alla på bättringsväg:)

Det va nog allt för denna gången.

Ha det fint alla och tack så hjärtligt för era kommentarer!

Btw till Anonym: Spelar ingen roll om jag är svensk medborgare eller inte så länge jag har rätt till halv pension från Island måste jag ha det.

Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Sesselja

Jag bryr mig inte om du flyttar i mellandagarna, så länge vi alla är tillsammans över jul så är jag nöjd, jo, julgranen är ett måste också :P och den kan jag hjälpa dig med att packa ner och packa upp igen ;P eftersom det inte blev ngn förra året vill jag ha de nu,vill inte hata julen för alltid.. älskar dig mamma <3 och det är inte långt kvar tills jag kommer.

2009-11-29 @ 02:30:15
URL: http://soulstone.blogg.se/
Postat av: serene angel <3

ville bara säga hej,lämna en liten stämpel jag läst din blogg..

kramar från mig

2009-12-06 @ 19:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0