Inte bra!

Nu har en del hänt, dom från mottagningsenheten har vart här och det gick super bra :D Tog över tre timmar men det va det värt!
Jonathan har vart snuvig men är bättre nu så vi har fått sova iaf och i morse fick jag väcka han kvart över åtta :O Han skulle ju till dagis!
Men det som inte är så bra är att min rygg har pajat totalt och jag hade skitsvårt att ta Jonathan till dagiset i morse :( Trodde jag skulle dö när jag gick nerför trappan med han och fick vila ett tag mitt i trappen innan jag kunde gå hela vägen ner. Men som tur är så kom min granne och höll dörren öppen så jag kom ut iaf :P På vägen hem kom jag att tänka på att jag måste ju hämta han sen och jag vet inte hur jag ska kunna ta upp vagnen :/ Markku sa att jag skulle ta upp han först och sen vagnen men vad ska jag göra av han så länge, jag rör mig ju i snigelfart så allt tar sån tid!! Men jag får fundera ut nått jag kan göra.....tänkte att jag kunde hämta han med bilen men det går ju inte för då måste jag lyfta vagnen upp i bilen......åh så irriterande. Fattar inte varför jag har så ont!! Vaknade så i morse. Hade tänkt städa här nu när han är på dagis men vi får leva med smutsen här :P

Längtar så efter min dotter!! Hon kommer innan jul och ska fira med oss :D Kanske jag får se hennes pojkvän för han funderar på att komma hit oxå :D KUL!!

Vill åka till gävle en sväng och träffa min son och Alexandra och lilla Theo......saknar dom!!

Nu orkar jag inte sitta här längre så ni får ha det så bra!!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: serene angel

vad tråkigt du verkar ha fått så ont i din rygg.

du får försöka vila den ,så så gott de går vännen så de ej blir värre.kram,ljus till er

2009-11-04 @ 13:07:31
Postat av: serene angel

tack för din komentar..;) vi får se hur de går..,om de ringer,ja de är super dåligt av dem.=(

ja jag förstår de men du vet jag tänker på dig..,vill du inte ska ha så ont..

tack jag klär i de mesta har turen där att jag har väl sånt ansikte som passar med alla färger typ,längder antar jag..;) hihihi

har du nån värme kudde använd den ibland de kanske gör så värken kan släppa lite..vila,drick mkt vätska..:)

tänker på dig,håll tummarna,tårna,tänk på mig imorgon de ringer mig då kl13 sa dem.

kram,ljus din ängel vän

2009-11-04 @ 15:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0