Så trött man kan bli :S

FUnderar på hur lång tid det tar innan man går i konkurs!!!

Får ju min halva pension från island och det blir bara mindre och mindre med varje månad som går :/ För ett par år va kronan i 10 isl men nu är den i nästan 19.
Alltså om jag hade fått 50000 isl då hade jag fått ut 5000 se kr men nu får jag för samma bara 2600!! Så man börjar undra hur det slutar, blir kronan bättre med tiden snart eller går jag under?? Så trött på att aldrig kunna göra nått, gör man det så får man oxå lida för det :/ Skulle vilja åka till min son men det kan man bara glömma, snart kommer julen och hur blir dom då? Som förra året kanske.....NEJ det vill jag inte!! Orkar inte mer snart, så fruktansvärt trött på att inte kunna ta en kopp kaffe på stan, aldrig kunna köpa en pizza eller köpa nån liten grej till mina barnbarn. Fan ta dom på island........det har totalt förstört mitt liv, man har ju inget liv man bara lever och inte mer.
Jag vet att jag inte är ensam om att ha det tufft men det hjälper ju inte mig.

Får kanske be om ursäkt för jag är så gnällig men vissa dagar är man bara sååå less på allt :/

Hoppas ni andra har det super bra :)

Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men varför är du inte svensk medborgare?? Nog för att den jävla skitregeringen som sitter nu har demonterat även det svenska samhället, men det kanske är lite bättre än Island?

2009-11-09 @ 15:46:03
Postat av: serene angel

hej hej..

tack så himla mkt min goa vän kram kram

2009-11-11 @ 16:55:10
Postat av: serene angel <3

vr aldrig lessen för att vara du,för att känna saker de ska du aldrig vara så be inte om ursäkt för de..

hoppas du har de bättre,de har vänt för dig kramar,ljus

2009-11-17 @ 21:13:33
Postat av: Jenný Jóhannsdóttir

Elsku dúllan mín, þetta er bara svona hjá flestum en ég veit hvað þetta er erfitt fyrir þig. Ég er svo vön að vera blönk og samt var ekki gaman að geta ekki keypt eina jólagjöf í fyrra. Ég elska þig og vildi að ég gæti hjálpað þér :( Knús og kossar frá elsku litlu sistir þinni ;)

2009-11-23 @ 23:11:16
Postat av: JOHANNA

Hoppas det löser sig för dig. Det är tufft utan pengar, jag vet precis hur det känns. Man vill kunna göra en massa men måste alltid titta några gånger extra på kontot för att verkligen försäkra sig om att man kan göra det man vill och så finns det knappt pengar, det är knapert. Styrkekramar

2009-11-24 @ 09:56:17
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0