Fredag!

Då var denna veckan snart slut, jösses vad tiden går fort.

I går va ingen rolig dag :( Jonathan var såååå gnällig så det va inte alls kul att va ute med han, tror han är inne i nån trots period, han lyssnar inte på mig för fem öre och gör allt han inte får göra! Känns ibland att han har tusen fingrar som han kan sprida ut i hela lgh och pilla med det han inte får pilla med, sen är han (ibland) noga med att man ser vad han gör och sen om man säger ifrån så skrattar han eller skriker (beror lite på humöret) Så i går va jag så trött och helt enkelt orkade inte mer! Gjorde ett test för han bara skrek på mig hela tiden och ville ingenting...så jag tog han fram till hallen och satte han där på golvet och sa till han att han fick sitta där tills han sluta skrika, han försökte komma tillbaka ett par gånger men då tog jag han igen till samma plats och efter bara ett par minuter så sluta han skrika och kom till mig :) Hade sett det nån gång på tv (nanny) så jag testade det och det fungerar :D

Markku har hjälpt mig mycket faktiskt och är jag jätteglad för det :D Tack älskling!! Sen sa han i går att nu har han inte så mycket kvar av jobbet så snart kan han hjälpa till mer och att det blir då lättare för mig.

I dag fick jag sova läääänge, vakna inte förrän halv åtta :O han var säkert så slut efter sitt utbrott i går :P

Vi har vart på bvc hos Karin som vägde han och mätte, hon ska beställa en tid för hans 18 månaders kontroll hos barnläkare. Frågade henne om hans fötter för jag tycker att dom är lite snea men det va inget att oroa sig för, frågade oxå om lilla snoppisen för vi har tyckt att den ser lite "konstig ut" (hade oxå fått en kommentar om hans snopp om att den va konstig och ovanligt stor :P Men hon sa att det inte va nått fel på den och sen frågade hon hur hans pappa snopp var för dom brukar likna deras hahahahahahaaa som att jag har sett den :O Men iaf inget fel på lillen allt som det ska va och skönt det :D

NU har jag tvätten i dag och det är ju lika kul som vanligt, alltså då blir jag pisst i slutet av dan.....varför kan inte bara nån samarit komma hit med en tvättmaskin och tumlare så jag slipper den där skiten??? Men som tur är så slutar Markku tidigt så han kan hjälpa mig! Thank god!!

Fan va det är tomt här utan Alexandra på msn......saknar dig men jag hoppas ni får kul i danmark :)

Plutten sover och man blir som en ballong som spricker när det är så tyst här *puff, all luft ur man*

Aja det får duga för denna gången har ju inget att säga heller :P

Ha det fint alla och Uffe jag önskar dig en bra försäljningsdag!!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0