Helt underbar dag :D

Ja så blev denna dagen helt underbar! Som ni redan vet så hade jag städat och donat på morgonen, sen gick jag till Annika och Jonathan lekte lugnt där som vanligt. Fick kaffe och muffins där....mums. Annika håller på med experiment och gör massa olika muffins....alltså gör olika fyllningar i dom och gott är det :)
Satt där en bra stund och sen gick vi över till Mira och Antti, där va det full ös som vanligt :D Drack lite kaffe där och sen fick jag av henne massa kläder till JOnathan och ett par vinterdojor...Tack Mira!! Jonathan blev arg när vi åkte därifrån för han hade fått leka med robot och ville inte lämna den där :P Men han lugna sig fort och vi gick till hemköp. Mötte Markku på vägen hem och vi fick gå till coop för jag hade glömt att köpa våtservetter.
Sen gick vi hem, Jonathan hade jättekul här hemma och dansade som bara den :D Snurrade runt på golvet som att han försökte dansa brake dance hihihi sååå gulligt.... Sen åt vi och Jonathan fick duscha sen blev det sängen för hans del. Jag satt uppe till kl 10.

Nu är det en ny dag och svinkallt ute..brrrrr

Jonathan har vaknat ett par gånger i natt men jag börjar väl vänja mig för jag är inte så trött :D Lite gnällig har han vart men det är bara för jag sitter här en stund det gillar han inte alls :P

Ska ta in alla blommor från balkongen och plantera om några sen får jag ta en del till förrådet över vintern och andra får va här inne.
Sen om jag har tur så kommer papprena i dag från Sesse (hoppas det verkligen) då ska jag in till stan med dom för dom ska va inne senast i dag :S SÅ vi får se vad man gör i dag då, annars om dom inte kommer får jag våldgästa Annika eller Mira :D

Ha det fint alla och jag hoppas ni får en super dag i dag!

Over and out!!

Annika tack ska du ha för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0