Lite uppdatering.

Jahapp nu har det blivit måndag och klockan har man ändrat :)

Vill tacka Mira och Anna för kommentarena :)
Nu har dom vart här och dom ska komma igen, det tog en och en halv timme förra gången och då pratade vi bara om Sesse och Jonathan och deras liv sen nästa gång ska dom gå in på djupet om mig :) Blir massa konstiga frågor som jag inte riktigt fattar vad det har med Jonathan att göra och det att han ska bo hos mig......dom kommer att fråga om min uppväxt som barn och tonåring, när jag började dricka, min skillsmässa, politiska åsikter och religion, vad jag tar för mediciner och min sjukdom, ekonomi, sprit och droger, etc... dom sa att det tar ca två timmar då :/

Funderar starkt på om jag ska flytta till gävle men min särbo vill inte följa med mig dit så i så fall får vi göra slut, känns tråkigt men som jag har sagt innan att jag tänker inte begrava mig levande i ett samhälle där jag inte mår bra. Anledningen till att jag vill flytta dit är att min son bor där med sin familj och jag vill bo närmare dom. Har ett litet barnbarn där som jag vill lära känna, som jag vill kunna följa i sin uppväxt. Min svärdotter är ju jätteduktig att skicka till mig bilder och video av han men det räcker ju inte. Men iaf så kan jag inte flytta förrän Jonathan har åkt till sin mamma igen, blir för mycket för han annars....han har ju precis börjat dagis och jag vill inte börja snurra runt med han här för han måste känna sig trygg i sin tillvaro nu :)

Massa funderingar har man ju och jag skulle gärna vilja veta vad jag ska göra?? Är så osäker på allt nu :/
Ska jag flytta även om min särbo inte vil följa med? Ska jag stanna kvar för hans skull? För hans barn skull?

Jag flyttade hit för hans skull för han hade jobb här då, men nu har han inget jobb! Han vill flytta med mig till Island eller västkusten men jag ska inte flytta dit!! Ska jag nånstans så blir det Gävle!! Är jag bara en stor egoist som gör bara vad jag vill och tänker inte på andra?

Usch va jobbigt det är!! Jag vill att han följer med men det känns som att han hotar med det för att han är så säker på att jag kommer då att säga att jag inte flyttar. :/

Ja ja nu till nått roligare :D Jonathan sa AKTA i går :P Jag brukar ju säga det till han att han ska akta sig så att han inte slår sig sen när jag sa det i går så vände han på sig och sa det till mig :D Sen säger han vatten oxå :D Lilla sötisen han är så duktig :)

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva så det får duga.

Ha det fint alla!
Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Kiddi

Vi saknar dig jättemycket! Alla tre faktiskt. När kommer ni igen?!



PoK

2009-10-26 @ 20:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0