Lördag/söndag.

Natten till lördag sov Jonathan inte alls bra, så et ble inte mycket sömn här. Han vakande kl 6 på morgonen så det blev 5 timmar för min del :S nu är det så att jag ska låta han sova i vardagsrummet så att jag sover bättre för jag vaknar fortfarande vid minsta lilla från han. När han är där så sover jag mycket bättre och han oxå.

Vi tog en promenad och sen hade vi ju tvätten. Markku hade vart där och slängt i dom första för jag hade vilat med Jonathan på morgonen. På eftermiddagen bakade jag äppelkaka till mig och Jonathan och det va ju supergott, blev lite som kladdkaka för jag hade i lite för mycket äpplen (det ska va äpple i själva smeten) måste alltid överdriva :P Men det blev iaf våran desert efter maten.

På kvällen tittade jag och Markku på film eller jag tiddade på hela men jag är inte säker på hur mycket han såg av den för han hade svårt med att hålla ögonen öppna :D Men sen piggna han till och vi spelade lite guitar hero och snart ska jag spela lite..... :P Undrar hur Jonathan blir då.....han vill säkert spela han med :D

Nu är det iaf söndag och jag fick sova för som jag har sagt tidigare så tar Markku plutten på söndagar så att jag får oxå sova ut nån dag.....helt underbart :D

Vad vi ska gör ai dag har jag ingen aning om men nått hittar vi på iaf, kanske gå till Antti och Mira...vem vet, om alla är friska där :)
Det va nog allt denna gången, hoppas ni får en underbar dag!

Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja inte verkar ni vara hemma iaf :P

2009-10-11 @ 18:22:27
Postat av: serene angel

hej.hoppas ni ej blir sjuka nu..tänker på er

kram,ljus

2009-10-13 @ 15:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0