Mycket och ingenting...

Nu har man vart i Gävle hos min son och hans underbara fru, hade det sååå bra där! Att få träffa mitt lilla barnbarn va ju jättekul även om Jonathan skickade ett par onda ögon mot han när jag höll på med han :P

Resan dit tog "bara" 7 timmar, var 4 eller 5 olika fel som gjorde att det blev så. Jonathan höll på att driva mig till vansinne ett par gånger men jag var faktiskt förvånad över hur lätt det va att åka med han. Det är ju inte kul för dom små att sitta på tåg i flera timmar!
Kom dit och Kiddi, Alexandra och Theo mötte mig på stationen, så härligt att se dom igen :D Hade säkert kramat ihjäl dom om det inte hade regnat så mycket :P
Åt jättego mat där och på kvällen var alla ganska trötta så vi la oss efter Idol :P På lördagen tog vi en lååång promenad, härligt, härligt :D sen bakade jag tårtan som jag hade lovat min son :) Jättego mat igen..och sen blev det film...Alexandra gick o la sig men jag ville envisas med att se den men det va inte mycket som hade gått av filmen när jag började fråga kiddi om det va långt kvar :P Stupade i säng kl halv tolv!! På söndagen tog vi en liten promenad och sen va det bara att åka hemåt. Skulle faktiskt vilja bo där, jag gillar Gävle plus att min son, hans fru och deras underbara son bor ju där!!! Hade vart så mysigt att kunna umgås med dom lite mer, jag saknar dom så mycket!! *funderar*

Sen har det vart det vanliga, handla, städa, laga mat....det som hör till vardagen. Sen i onsdags var det dax igen för dagis och det va jag glad för, Jonathan har vart gnällig och jag tror han har saknat sina kompisar på dagiset :) för när vi kom dit fick han en väldigt fart att komma ur vagnen och ville in!! Skönt det iaf att han trivs så bra där :D Han är trött på sin mormor nu, inget kul att leka med henne!! Hehehe

I dag är det torsdag och jag är trött som vanligt men jag måste städa här och sen har jag tvätten i dag oxå ORKAR INTE!!!!! Hade funderat på att vila när jag har lämnat av Jonathan på dagis men får se om tiden räcker till.

I morgon kommer ju dom från soc eller mottagningsenheten hit :/ stress, stress, håll tummarna för mig snälla!!!!

Undrar vad dom ska fråga om?? Vad dom tycker om mitt hem?? Vad det är som gör att man blir godkänd? Massa funderingar har man nu.


Till ANNA: Jag har mitt barnbarn pga att min dotter är på island och försöker fixa ihop sitt liv, det blir för långt att försöka berätta i det hela varför. Men hon har iaf haft det jättejobbigt så nu ställer jag upp för henne så att hon kan fixa allt innan han ska dit igen :)

Till SESSE: Takk elskan <3 okkur hlakkar lika til ad hitta tig och knusa...elska tig hjartad <3

Till MIRA och min ANGEL: Tack för era kommentarer, massor med kram till er båda <3 MIRA kan du fixa så att jag kan skriva kommentar på din blogg???

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för ditt svar. Vad bra att du har möjlighet att ställa upp för din dotter :-)



Det går säkert bra imorgon ska du se. Du verkar ju ta bra hand om pojken.



Lycka till!

2009-10-22 @ 11:03:40
Postat av: Mira

vilken av bloggarna?? Det ska fungera o skriva, men man måste ha ett ID, ánnarss så går det inte. (som en profil alltså) det kan du göra jag tror på antingen blogger eller google till o med<?? (googlekonto)...kan inte göpra så mkt annars....hmm..

KRAM



ps, det går säkert superbra!!!! DU ÄR SÅÅÅÅ DUKTIG o jag betvivlar inte en sekund att de inte skulle låta dig ta hand Om J. KRAM KRAM

2009-10-22 @ 12:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0