Sega fanskap!

Ja det är jag det!! Nu är det frdag igen och jag har inte skrivit nånting på hela veckan men jag har en ursäkt för det :P Fullt upp har vi haft...Jonathan har börjat på dagis och det går otroligt bra sen har vi vart på stan och kollat efter strumpbyxor vantar och div saker till han. Köpte två par strumpbyxor på kapp ahl men det va hål på ena iaf har inte kollat dom andra och kvittot har jag så klart slängt :/  Men vantar köpte jag där oxå, 4 par för 49:90 :O Papprena har kommit och jag har lämnat in dom, skatten ringde mig i går och berättade att nu är han inskriven i landet :D Väntar på mottagningsenheten att dom ska ha kontakt med mig, ringde soc i veckan för att kolla varför det tar sån tid men hon hade vart tvungen att ta nått annat fall som va bråttom så i måndags hade hon skickat mina papper till eskilstuna så nu är det bara och vänta igen :S

I går åkte vi en sväng till Jula för dom hade öppnat här men det va inte alls kul :/ fullt med folk och det gick inte att ta sig igenom alla avdelningar så vi stack därifrån till Willys. Handlade lite och hitta en napp till Jonathan som va lik hans (han har bitit hål på sin) så den köpte jag och på kvällen så ville han absolut inte ta den.....det va ju inte samma färg på den!! Men jag gick in till han och i mörkret så såg han ingen skillnad och tog den hahahaha

Pratade med Sesse i går <3 hon hade skickat pengar till mig och vi pratade en bra stund. Fick ett sms från henne innan och det blåser 53 m/s där och har inte nått sin topp och dom som väger under 50 kg ska hålla sig inne :P regnar gör det oxå där usch och fy!!! Helt ok att det blåser men inte med regn.

Har vart fruktansvärt trött denna veckan och min rygg börjar ge efter......inte bra!!!! Men jag hoppas det blir lättare när han har kommit in i det här med dagiset, då får jag vila oxå :)

Vet ej vad jag ska hitta på i dag, Markku är hemma och jag fick lite panik i morse när jag vakna. Hörde Jonathan gå runt framme och tänkte bara hur i hela friden kom han från sängen sprang fram men då va Markku där :D Han sa till mig att gå sova igen för han skulle ha han :D Tack!!! Det gjorde jag och jag sov till kl 9 :O Så nice tack så mycket älskling!!! Det behövde jag verkligen :)

Nä nu ska jag fundera på vad jag ska hitta på i dag! Jonathan har vaknat så det blir iaf lunch till han snart och sen får vi se.

Ha det fint alla.
Over and out!!

Lite bilder från första dan på dagis och när han hjälper mormor sortera tvätten :D
hahaha lite trött på dom två sista :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0