Veckan.

Här har allt gått som vanligt, Jonathan har vart på dagis och det har gått jättebra :)

Markku har vart hemma dom tre första dagarna så vi har vart hos Antti och Mira och tjatad sen gick vi oxå till Annika och Mike och fick så klart nybakade muffins Me lika :D

Klippte Jonathan i veckan och han är ju jättefin så kortklippt :) Luggen hade börjat irritera han så det va bra att klippa, han satt stilla hela tiden och jag vet inte om han vart rädd eller vad det va men förvånad blev jag iaf att det gick så bra :P

Jonathan har vart hostig och snuvig och det har jag med vart men det går nog över.

Dom har ringt från mottagningsenheten och dom kommer hit nästa fredag :D YAY det va på tiden!! Kommer två stycken som ska intervjua mig (förhöra känns det som :P ) Men det ska nog gå bra men konstigt att man blir så nervös :/ Jag anser mig själv kapabel till att ta hand om mitt barnbarn men sen återstår att se vad dom tycker. Hade vart bra om man kunde hänvisa till nån person som känner man riktigt bra, som kan säga hur man är.

I morgon ska jag och Jonathan till Gävle! Min son fyller år och vi ska va där hela helgen och umgås med dom :) Lite orolig inför resan eftersom att jag åker själv med Jonathan men jag hoppas det går bra. Han kan ju va en riktig liten terrorist men jag hoppas att han håller sig lugn :P Blir tåget för min bil litar jag inte på för avgasen håller på att ramla av :/ och inte har man råd att fixa det, undrar om man ska avställa den? Får se. Jag kanske vinner på nått av det jag inte spelar på :D

Ha det fint alla och tack för kommentarena :D

Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Å, är det ditt barnbarn? Jag trodde det var din son :-) Hur kommer det sig att du har hand om honom då, och inte hans föräldrar?

2009-10-15 @ 13:08:34
Postat av: sesse

du är så duktig mamma :) längtar så tills jag får krama om både dig och min lilla plutt :D

2009-10-18 @ 20:08:38
URL: http://soulstone.blogg.se/
Postat av: Mira

NU fick jag äntligen tummen ur o komma o läsa mer här!! :D

KRAM!

2009-10-19 @ 17:02:18
URL: http://mira78.blogspot.com
Postat av: serene angel

hoppas du mår bra min vän..kramar,ljus

2009-10-20 @ 17:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0