Duktig!

Ja jag har vart duktig!! Ingen annan som säger det så jag får väl göra det själv :P

I går så had ejag den värsta dan i heeeela mitt liv, var så trött att jag började nästan gråta :O Inte riktigt min stil men det va inte långt i tårar... Jonathan var så otroligt gnällig, spela ingen roll vad jag gjorde inget va bra nog bara gnäll gnäll gnäll :( Hade så klart tvätten oxå och det gjorde saken inte bättre! När Jonathan sov på eftermiddan så passade jag på att göra i ordning maten (finsk korvsoppa) för det är jobbigt att hålla på och skära alla grönsaker när han har sina fingrar överallt (måste ju ha allt på köksbordet för det finns ingen annan plats för skärbredan) men iaf så fick jag vänta på Markku så att jag kunde springa till tvätten, hem igen, göra klart maten, gnäll gnäll....ge plutten mat och det va den ända stunden på hela dan han vart nöjd för han älskar korvsoppa....så nu fick jag höra: mera mera mera om jag inte va snabb nog :P Sen fixa han i säng, hämta tvätten städa i köket och då va kl redan halv nio.
Glodde på tv till kl 10 och ringde min mamma för att prata med nån för Markku gick o la sig kl 9 då va han helt slut :P Jag förstår inte det men ibland så får jag sån lust att bara strypa min särbo?? Helt sanslöst!!

Och nu till det varför jag är så duktig:
I morse efter en till jobbig natt så orkade jag inte kolla min fb så jag började med att fixa och dona i köket, det behövdes verkligen! Gjorde i ordning lite plats till lillens grejer så jag fick ställa in expressomaskinen i skåpet. Sen dammsög jag allt och skurade golven och så klart så fick Jonathan hjälpa mig skura golven, han gillar inte dammsugaren när den är igång :D Men så klart så tycker han det är roligast att hålla på med vattnet men det tycker inte jag att är så roligt hahaha La han så han får sova en stund och jag passade på att duscha mmmm så skönt.
Fick sms från Annika och hon bjöd oss på fika, hon är så duktig och bakar hela tiden....önskar jag hade en liten bit av hennes ork!! Hon har oxå fixat en blogg och jag tänkte kommentera men nej det gick inte för man måste logga in på nån skit om man ska göra det och det har jag inte :(
Får fråga henne om det :P För det är ju kul när man får komments :D
Det va allt för denna gången, ha det fint alla!

Over and out!!

P.S. Bilder kommer senare av Jonathan hjälpa mormor :D

Kommentarer
Postat av: Annika =)

hihi här jag igen och kikar :) fixade även på min blogg att man inte behöver vara inloggad..tänkte inte på det jue :)..och Du ÄR jätteduktig, och det ska du veta...ofta man glömmer att säga det man tänker bara :)

2009-10-01 @ 06:51:18
URL: http://tvaplusfyra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0