Förra veckan.

Hände ganska mycket förra veckan så jag fick inte tid över att sitta här och skriva, så tänkte berätta lite nu vad som har hänt.
Fick tid hos soc och var på ett möte där och allt gick jättebra, sen skulle hon skicka alla papper vidare till mottagningsenheten där jag ska på ett möte till. Men innan det blir av så ska dom ta upp det på ett möte och sen kolla polisregistret om jag har gjort nått dummt :P Men det är jag inte orolig för, för där finns ingenting eller bara det att jag fick böter en gång för fortkörning men det spelar väl ingen roll. Mötet blir på torsdag så jag hoppas att dom kontaktar mig kort efter det.

Har vart hos Tf två gånger pga att det är så kallt i lgh och jag va inte ensam om att tycka det för det hade vart nån annan där innan mig, men ingen förändring på det så vi fryser fortfarande.

Åkte en sväng till tuna park och kollade lite grejer, dom hade jättebra täcken och kuddar i junior storlek, köpte det i går faktiskt. Köpte oxå påslakanset till det för 79 kr (köpte två olika) Sen köpte jag 5 packet ekologisk välling 10 kr packetet. Kollade först om det va kort datum men det va det inte, många månader kvar :)

Fick bekräftelse på min ansökan om dagisplats. Hoppas det inte tar för lång tid att få plats bara men det verkar va fullt överallt :(

Fick papper från skatten om att Sesse måste skriva på och skicka till dom ett brev om att jag får ha Jonathan hos mig, så det får hon göra så dom inte anmäler mig för kidnappning :P Vi fick inte så lång tid på oss så får skicka det med express.

På fredagen kom Gabbe till oss men Jasse kom på lördag. Vi hade sagt till Gabbe att han skulle få överaskning på lördag och på lördagen fråga han va det va så vi sa att vi skulle först hämta upp Jasse inne i stan. Åkte till parken zoo och han visste inte vart vi va sen berätta vi att det va zoo och karuseller där och ojojoj så glad man kan bli :D
Vi var där hela dan nästan, kollade alla djur och Gabbe tyckte det va super duper kul (hans bästa överraskning nånsin) hihihi han är så söt :D Därifrån åkte vi till vilsta och skulle köpa mjukglass men det va stängt såå besvikna vi blev :( Men då åkte vi hem och köpte pizza på vägen.

I går tog vi en lång promenad med alla barn och och sen stannade vi på torget och köpte glass, för glass skulle dom få det hade jag bestämmt. Jonathan fick sin egen lilla strut och jag tyckte han va jätteduktig att äta den, inte mycket som gick till spillo där:P Lämnade av Gabbe lite senare på dan och hämtade resesängen oxå. Måste ju ha den här nu när man får finbesök :D Kiddi och Theo kommer hit till helgen!!!! YAY längtar såååå!! Bara synd att inte Alexandra kommer med men hon ska få en vilohelg och det kan behövas:)
Markku ska va hemma hos sig denna helgen för han får besök av sin kusin och dom ska spela poker och säkert supa så jag sa att dom fick inte va här då :P Så vi Kiddi ska ha det mysigt med våra pluttar :D

Körde hem Jasse oxå när vi hade handlat på coop i tunapark. Jonathan somna på vägen hem och var lite sur när jag väckte han när vi kom hem men han lugnade sig fort när han fick hjälpa mig att öppna alla påsar med sängkläderna :D Det va ju riktigt kul tyckte han.
Ska fixa lite bilder när jag får in dom i datan så får ni se hur kul vi har haft :D

Ha det fint alla! Glöm inte att kommentera :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0