Fredag det jag inte berätta om :P

Efter lunch hade jag tvätt och jag är så trött på det här med tvättstugor, har tvätttid från 2 till 9 på kvällen och hade bara två maskiner att tvätta men ändå blev inte allt tort! Så irriterande att behöva hämta tvätten för att hänga upp här hemma igen :/ dubbelt arbete!!

Vi hämtade Gabbe till skolan klockan tolv och Jasse kom vid fem tiden med bussen, Markku tog med sig Jonathan när han skulle möta henne så att jag fick en lugn stund.

Gjorde inte så mycket mer denna dan....eller jo det gjorde jag.......dammsög allt och skurade golven, det behövdes:P

Markku och barnen gick hem en stund efter maten.

Jag var så trött så jag gick och la mig kvart över 10....helt slut!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0