Fredag..

Vaknade hur pigg som helst för JOnathan hade sovit sååå lugnt hela natten   YAY Funderade på att ringa Annika och säga att jag behövde ingen vila för jag kände mig så pigg och glad. Men sen kom jag att tänka på att det skulle ju va skönt att få va för mig själv lite och sen hade dom ju planerat att ha han så det va lika bra att göra så som vi hade pratad om:)
Åkte in till stan efter lunch och skrev in Jonathan i landet, därifrån till försökringskassan för dom hade sagt att jag skulle göra det direkt när han va inskriven här för att söka bostadsbidrag, ja ja när jag kom dit fick jag prata med samma som jag hade träffat innan, men nu var det helt andra bullar för nu trodde hon inte att jag kunde söka bostadsbidrag eftersom att han inte är mitt barn :O Hur kan det ändras så på bara tre veckor? Men hon skicka en förfrågan till bostadsbidrags nämnden för att få veta det, så nu är det bara att vänta på svar därifrån.

Träffade Markku på stan och vi åkte hem, väl hemma hade Jonathan blivit så trött så han fick vila lite och jag somna på soffan!!! Vaknade kl 5 SHIT vi skulle ju lämna han kl 5 dang it! Ringa Annika och säga att vi var försenade. ge han mat, ny blöja och packa hade jag gjort så det va klart phew sen åka till dom, va tvungen att stanna på vägen och köpa jogurt till han oxå att ha med :)

När vi kom hem kändes det helt konstig att inte han va här, så tomt och tyst :P Vi spelade lite live poker och jag vann så klart :P Höll mig uppe tills kl va 00:30 wow då tyckte jag att det va dax att gå sova.

Ha det fint alla.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0