Fredagen den 25 sept..

I dag kommer Kiddi och Theo :D ska möta dom på tågstationen, tåget kommer 10 i 6 i kväll.
Blir kul att få träffa dom igen och se hur stor farmors plutt har blivit, Alexandra är ju duktig att skicka bilder och video men man ser inte där riktigt hur stor han är nu :)

Här går allt som vanligt, Jonathan trivs och är glad liten kille. Vi tar våra promenader som vanligt och när han vill gå ut så hämtar han sina kläder för att visa mig det :D

Vet inte vad jag ska skriva igentligen för man tappar lusten att ha blogg om det är ingen som läser och man vet ju inte om det är nån där ute som läser för inga kommentarer får man så vad är vitsen med ddet då. Hade tänkt skriva här så att våran familj på island kan se vad vi håller på med men jag vet inte om dom läser det heller.

Jag vet att Annika läser och min vän Mia ibland men om det finns nån annan så kan ni väl skriva en kommentar :P

För är som inte orkar kommentera så kan ni kopiera det här : NO KOMMENTS! Och klistra in :P

Ha det fint!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag brukar läsa :-) känner dig inte men tycker det är roligt att följa din blogg :-)

2009-09-26 @ 22:19:46
Postat av: Alex

Jag läser också faktiskt... så kul att läsa om vad ni gör på dagarna! =)

2009-09-27 @ 13:23:09
URL: http://oijerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0