Hos Annika.

sattr hos Annika en bra stund men gick innan dom fick slänga ut mig. Får inte trötta ut dom så jag kan komma oftare :P Men fasen så mysigt det är att va där. Kan inte förklara vad det är men jag känner mig så lugn och avslappnad när jag är där :) Och det att få prata med andra vuxna är ju helt underbart.
Annika sa till mig IGEN att om jag vill ha paus så är det bara att ringa dom för dom tar lilla plutt gärna, hon sa oxå att hon hade läst det i min blogg att jag hade svårt för att be om hjälp...och det är ju sant men jag tror jag får svälja min stolthet och acceptera att jag klarar det inte utan hjälp. Blir så arg på mig själv att inte min kropp klarar av mer än så, nu är jag helt slut.....känns i varje del av kroppen...usch Men knäna är lite bättre får ta det lite lugnare på mina promenader :P Inte springa som Markku säger att jag gör :D
Annika va som en stormvind att leta upp saker till Jonathan, hihi hon är så gullig :D Hon hitta mössor, en jacka, några böcker och sen fick han låna en jättefin bil från Gabbe....TACK Annika och Gabbe så gulligt av er :)
Därifrån gick jag till torget och skulle prata med dom på TF men det va så klart stängt, dom hade stängt kl 12 :/ så typiskt!!  Gick hem och så senil som jag är så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde sen, Men iaf så när Markku kom hem så umgicks vi lite sen började jag med maten men Markku kom in till köket och sa till mig att gå och vila eller nåt för han skulle fixa maten :O wow snacka om att jag blev paff :P Men tack så mycket :D Nice!! Sen blev allt som vanligt, städa undan i köket få Jonathan i säng och sen slappa två timmar innan det är dax för min säng.

Ha det fint alla!!

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0