Lgh i säby??? :O

Har surfat lite och hitta då två lgh i säby!!! Jag vill dit!!! En tre rummare för 4500 och jag betalar 4000 för min tvåa som är så liten att jag får gå ut ifrån köket för att bestämma vad jag ska ha för mat.....så litet att det finns inte plats för mer än en person där. Men jag flyttade hit i slutet av juni så det är ju inte så kul men om jag ska ha Jonathan längre än vi hade planerat så måste jag ha ett rum till han med....

Så vad tycker ni ska jag flytta???? Säg bara ja och va snälla nu :P

Ska till Annika nu men vi "hörs"

Tack Alexandra för kommentaren <3 Du är så underbar!!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Sesse

Flytta :D du har alltid velat dra till säby så flytta dit.

2009-09-09 @ 21:39:15
URL: http://soulstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0