Lördag :D

Vaknade och sträckte på mig åh va härligt kl snart halv tio...NICE...det va ju länge sen man fick sova så :)

Duschade och satte mig vid datan en liten stund, den håller på att göra mig crazy....alltid nått!!! Nu är det musen får har fått fnatt...klickar jag en gång tror den att jag har klickat två gånger eller inget alls. Kan inte spela nått på datan eller skicka bilder eller bara flytta grejer på skrivbordet...nopp det går inte alls. SÅ trött på det och jag har inte råd att köpa ny och jag VILL INTE NY!!! JAG VILL ATT MIN ÄLSKADE DATA SKA BARA FUNGERA TILLS JAG DÖR!

Lite efter lunch ringde Farre och frågade om vi skulle till torget och ja klart jag ska till torget, Jonathan måste ju få se allt som händer där:) Så Markku ringde Annika och frågade vart dom va och hon va ganska nära oss på en lekplats. Vi gick dit för att hämta plutten, Annika ville inte följa med till torget för hon skulle hem. Jag kramade om henne och tackade för att hon hade Jonathan Sen gick vi till torget och träffade Farre Jasse och två andra små tjejer....sen skulle Markku bara hem igen men det ville jag inte så jag gick med Farre en sväng på marknaden och Markku gick hem att kolla TRAV!

Jonathan hade ramlat när han sprang och fick sår på munnen, näsan och handen :P Pratade lite med Sesse på msn och hon fick se plutten i web och vi fick se henne :D Jonathan bara skratta när han såg och hörde sin mamma hihihi så söt.
När jag hade lagt han så blev det film för oss. Konstigt nog så va jag trött tidigt på kvällen så vi la oss tidigt. Markku hade sagt att han skulle ta Jonathan på morgonen så att jag skulle få sova en morgon till :D Jösse vilken lyx :D
På måndag ska jag söka dagisplats till han.

Ha det fint!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0