Lördag :)

Vaknade tidigt som vanligt, och allt va som vanligt frukost byta blöja leka med Jonathan osv :D

Tog mig ändå tid att städa och vattna alla blommor, Jonathan tyckte att det såg intressant ut när jag torka av borden och ville oxå göra samma så det fick han och nöjd blev han :)

Kl 10 gick jag en promenad med han för ingen va på g från Markku.....han va SEG! Jo jo det är vi väl alla nån gång.

När jag kom hem så va han här med barnen, såg jävligt sleten ut?? Undrar varför, men han sa att han inte kan sova där.

Vid lunch tid gick vi en sväng till torget och lämna in da v75 då är man inte trött :P

Efter travet tog vi en lång promenad, plockade lite kastanjer på vägen, alla hade riktig kul och Jonathan skrattade åt Gabbe hela tiden :D

Vi bestämmde att dom skulle sova här hos mig och dom blev glada för det :) Hade hoppast på att få sova en morgon om Markku skulle upp med sina barn men det kunde jag glömma :(

Och nu är det söndag och jag gick upp som vanligt TIDIGT efter dålig sömn, Jonathan sov oroligt och då sover inte jag mycket heller för jag vaknar vid minsta lilla från han.

Gav han frukost och när han hade väckt både Gabbe och Jasse så gav jag dom sin frukost....som vanligt när Gabbe vaknar så håller han på att svälta ihjäl :P Han och Jonathan är riktiga bästisar sa han till mig hihihi han är så söt.....men det får man inte säga till han utan han är COOL :D

Jonathan blev trött igen så jag la han och vilade själv en timme med han.....jag behövde det verkligen.

Stekte korv till oss och Gabbe blev överlycklig.....mmmm...korv med bröd!!! Jonathan fick sin vidriga barnmat, pasta mozarella...men han tycker om det och sen fick han en korv oxå :D

Jag och Jasse gick en promenad och kul att gå bara med henne ja plus Jonathan då :P Vi fick tid att prata lite oss kvinnor i mellan :D Började så klart regna på oss så vi fick gå hem igen......tror Markku håller på att vakna, han gick ju upp kl 11 men såg ut som zombie. Fick lite överhallning av mig :P

När vi Jasse kom hem va Gabbe ute men vi tog en fika och Gabbe kände säkert lukten av det för han kom hem och fick sin älskade donuts :D

Nu ska dom hem i dag. Blir tomt här då. Markku börjar säkert jobba i morgon.

Skriver igen när dagen är slut.

Ha det fint alla.

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0