Måndag....

Efter nästan sömnlös natt gick jag upp med plutten kl 7, han hade sovit så dåligt och jag fattar inte varför!

Han var ju trött så han fick sova en stund senare på morgonen och då passa jag på att sortera tvätt och städa i köket. Han vakna efter en timme. Då var det bara att ge han mellanmål och sen dra till tvättstugan, lite jobbigt att behöva tvätta i tvättstuga med han med sig:)  Men det går och jag fick låna Markkus tvättstuga för där jag bor finns det bara en antik tvättstuga där inget fungerar som det ska. Får hänga upp tvätten här hemma när min tvätttid är slut :/ Ändå så har jag tvätttid där från 2 till 9 på kvällarna.

Men iaf så fick jag så jädrans ont i min arm efter att ha burit på både Jonathan och två gekås påsar plus tvättmedel påsen....hoppas bara att den inte ska ge efter nu :( Sen hem igen och man har precis kommit hem när han ska ha sin lunch och sen till tvätten igen slänga den på tork och hem igen och då byter man blöja och efter en liten stund är det dax för mellanmål för han och så tvätten igen :P han fick vila en stund efter att jag hade hämtad tvätten och då sov han en timme. När han vakna igen skulle jag möta Markku på torget men va tvungen att gå först till hemköp och köpa cigg....och så klart va dom slut :O vi möttes på torget och handlade sen gick vi hem.....dang it nu har jag börjat halta igen :/
Mina knä pallar inte tyngden när jag ber på han och massa annat :S Men iaf kom hem och började med maten, Markku satte sig i vardagsrummet framför sin data säkert helt slut efter dagens jobb......fick inget att göra förren efter lunch och då skulle han göra grillpinnar :P JOBBIGT!
Hade köttbullar med potatis och sås som Jonathan älskar och han åt inte lite..... jösses!

Duschade Jonathan och sen fick Markku ha koll på han när jag tog en skön dusch :)

Orkade inte städa upp i köket efter maten, va helt slut så det väntar på mig nu....bläää....skulle ha gjort det direkt!!

Bäddade sängarna och plockade undan tvätten som väntade på mig och sen blev det borsta tänder och lägga lilla plutt.

Ha det fint alla.
Over and out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0