Måndag.

Jonathan vakna som vanligt alldeles för tidigt för sin mormor :P

SÅ upp och hopp nu är det ny dag :D eller hur!! Skittrött som jag är på morgonen så känns det inte riktigt så för mig :P Jo ny dag är det så klart men att skutta upp från sängen kl 6 på morgonen usch...... Men jag blir väl van vid det.

Frukost, mellanmål, lunch.....lek där imellan och 50 blöjbyten (bajs) undrar om det kan va alla bär han åt i går..hmmm det är det säkert :D Markku va hemma i dag för han är jätteförkyld....stackarn :(

Gick en runda men den blev väldigt kort eftersom att Markku följde med, får lämna han hemma i morgon så att vi kan gå våran runda, jag och Jonathan :P
Pratade med Sesse och hon mådde inte alls bra stackarn, förkyld feber och ont i hela kroppen. Hon fick prata lite med Jonathan oxå :D Vet inte vad dom prata om så det får ni fråga henne om :P

Sen va det bara det samma vanliga kvällis dusch borsta osv.

Ha det fint..

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0