Måndag...usch...

Usch det blev ingen bra dag :/

Jonathan vakna jättetidigt och bara gnällde, trodde han höll på at bli sjuk men så var inte fallet.

Vi hade våra rutiner som vanligt och jag försökte leka med han men inget dög :(

Dagen gick och jag hade samtal med torshälla kommun dom sa till mig att ringa familjerätten, ringde dit hon sa till mig att ringa mottagningsenheten nästa dag....ok  ok får väl göra det då. Ringde för att kolla om jag kunde söka dagisplats eftersom att jag inte har vårdnaden över Jonathan, hon va ledig och den som svara visste inte det riktigt.. happ blir väl och ringa dom oxå i mon då :/

Dagen gick och vi tog promenad som vanligt, han hade fått sova ett par gånger under dan men sov en timme varje gång, kl 4 va han helt slut igen och då va vi ute när vi kom hem hade kl blivit 5 så det va frågan om att låta han va uppe tills det va sovdax inför natten men så trött som han va så tyckte jag att han skulle få sova en stund. Han blir så grinig när han är trött och jag blir tusen gånger tröttare att lyssna på han så. Till slut så la jag han men Markku va inte så glad över det för han vill helst att han sover bara en timme på dan :/ men det fungerar ju inte så, jag tänker inte tvinga han att va uppe när han är jättetrött, så det så!  Men annars brukar han bara sova två gånger på dan, en på morgonen och en efter lunch ca en timme varje gång.....tycker ni att det är för mycket??

Han somna sen som vanligt kl 8 så inga problem :)

Ha det fint alla!

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0