Onsdag.

Åh herregud, ska det bli tidigare med varje dag! Nu vakna han kl halv 5 :O Oh my god!!! Gav han lite mjölk och hoppades att han skulle somna men han satt och prata i sin säng tills kl kvart över 6 då var friden ute. Upp och hoppa och jag är så morgonpigg :P

Han va ju jättetrött!! Varför vakna han så tidigt då?? Iaf gav han frukost och sin vitamin som han inte glömmer :D Man ser hur han njuter av dom där 5 dropparna han ska ha hiihihi.

Han somna en stund på morgonen max en halvtimme, trost att han va så trött så sov han inte längre.

Efter lunch pratade jag med Sesse och hon skulle kolla upp det med alla papper som jag har väntat på, men hon fick inget svar från dom i går så bättre lycka i dag!

Jonathan somna vid två tiden och vakna lite över 3...då gick jag min runda med han, på vägen ville han mig nått och jag fatta ingenting vad han sa :P till slut så frågade jag han om han ville gå och ja det ville han men det va nått annat han ville och han peka på vagnen......jaha.....han ville få köra :P fixade handtagit så att han kunde hålla i och sen fick han köra.....supernöjd va han :D tog en bild av han med mobilen och ska försöka få in dom i datan. Sen får ni se hur stolt han va och duktig!!

Simbi (Jonathans morfar) ringde för att kolla hur allt gick, tror han är orolig att det blir för mycket för mig. Men jag sa till han att det går superbra, Jonathan är väldigt snäll och lätt att ha med han att göra. Så än så länge är det lugnt :D Hoppas bara att jag får dagisplats för han snart så får han umgås med andra barn och jag får lite tid att pusta ut.....det skulle va stor hjälp.

Väl hemma igen så lekte jag och Markku med han och sen blev det sängen kl 8.

Pratade med syrran (Jenny) i över en timme, hon har precis kommit hem (til island) från usa. Alltid kul att prata med henne och vi skulle kunna prata i flera timmar med det skulle inte bli kul att få tel räkningen sen :P

Markku mådde skit i går (onsdag) hade ont överallt och feber, i dag (torsdag) har smärtan gått över men han ser inte alls pigg ut :(

Satt uppe alldeles för länge i går gick inte och la mig förren kl halv 12 usch, inte bra alls.....för man vet ju att lilleman vaknar tidigt :)

Nu får det räcka för denna gången, ni får ha det så bra!

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0