Tisdag och trött som fan.

Blev samma nu Jonathan sover väldigt oroligt och jag fattar inte varför :/ Sover han dåligt sover jag dåligt.

Trött som fan men upp och hoppa, se glad ut och röra ihop gröten till plutten :P Mums tycker han :D

Det blir nog som i går för efter frukosten va han lika gnällig som i går och det kan bero på att han inte sover så bra stackars liten :(

Theo är sjuk och Alexandra hade vart med han hos läkaren i går, han har början till öroninflammation, lilla sötisen :(
Snart får jag träffa han :D Längtar såååå....... Alexandra hade skickat till mig både foton och video av han och jösses va söt han är :D

Ringde skatten för att få papperna om vem som har vårdnad över Jonathan (Sesse har ju ensamvårdnat) och när dom har kommit hit ska jag dit med dom och hans pass för att skriva in han i landet :D Sen kan jag söka dagisplats:) blir skönt för han att få träffa andra barn. Skönt för mig med att få lite egen tid och kanske kunna tvätta utan han :) Vet inte riktigt vad jag ska göra i dag för jag har fortfarande ont i armen och mitt knä är inte som det ska heller :( Dang it!!! Orkar inte sånt, har inte tid för sån skit.....ska ju ut och gå med han varje dag!!

Väntar på att sötisen ska vakna nu, annars händer det inte mycket här :)

Kanske fixa ett par bilder till er......hmmm...undrar faktiskt om det är nån som läser skiten jag skriver här??

Shit the same, men ifall det är nån där ute som orkar det så ha det fint!

Over and out!

Theo. Theo igen. Gabbe och Jonathan på stranden.

Jonathan fick gå själv med vagnen:) Sötis :D
På torget i eskilstuna. Kul att duscha :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag och theo läser.. vilka fina bilder!! Jonathan är en stor kille juh! Kram

2009-09-08 @ 11:17:51
URL: http://oijerholm.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag läser också..och sicken sötnos Theo är.:) och Jonathan också såklart hihi :)

2009-09-08 @ 15:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0