Tisdag.

Hörde nån gnälla, ögonen va tunga som bly.....kollade klockan, blev nästan illamående....klockan va bara 10 i 5....... nej nu får du ge dig lilleman......gick upp och hämtade lite mjölk till han.....la mig igen!! Hoppas hoppas han somnar om en stund!!! Vakna igen, eller hade jag somnat?? Kolla kl jo visst hade jag somnat för nu va klockan 15 i 6 usch sååå trött men det är bara att gilla läget som min svärdotter säger och gå upp. Gav han frukost och jag vet faktiskt inte vem som va tröttare jag eller han :P Men han ville va uppe och gnälla lite för mormor :D för pigg va han inte alls! Sen kl halv nio la jag han och vid nio skulle jag vila lite oxå men vad händer då??? Jo klart han vaknar igen hahahahahaaa men Markku hämta han så jag skulle få vila lite....men varje gång jag höll på att somna då hörde jag han gnälla så halv tio gav jag upp. Bättre lycka nästa gång :P

Nu har han fått sitt mellanmål och ny blöja...undrar om det blir sån här bajs dag som i går :P Markku tror att jag är för snabb att ta av han, att han inte får bajsa klart innan jag är där och tar av han blöjan :P Men vem vet.

Jag och Jonathan gick till tvättstugan för att kolla med tider och då fick han se gräsklippare och det va ju intressant, gick bakåt nästan hela vägen för att kunna se den:P Men nu sover lilla plutten (morgonförstöraren)<3

I går kom regnskyddet från hans morfar och det va ju super...nu kan vi gå även om det är lite regn ...yay!

Väntar på papprena från Island så att jag kan skriva han in i landet och söka dagisplats, men inget har kommit och nu är det över en vecka...... Island tydligen lika sega som sverige!! Får ringa dom och tjata så att dom fixar det. Måste oxå ha det så att jag kan ta han till bvc, han ska ju ha spruta snart!

Vägde han i går och han väger 11,6 kg och han är 82,7 cm lång :D

Ha det fint alla.

Over and out!!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Hej. Hoppas allt är fint? varför bor jonathan hos dig och sesse på island nu? Kramar

2009-09-01 @ 18:35:38
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0