Torsdag.

I dag vaknade vi tidigt som vanligt men inte lika tidigt, jag har ändrat lite på hans sömnrutiner över dan och det går faktiskt bra :) Nu får han inte sova tre gånger utan det blir bara två gånger, annars blir det alldeles för mycket.

Vi åkte till rusta och kollade lite men där fanns ingenting som vanligt allt bara låg huller om buller, att inte personalen kan hålla lite ordning och reda där....förstår inte det :S Man orkar inte kolla där för det är så stökigt och sen är det dåligt märkt (priserna). Men men sen till tuna och där gick vi runt ett bra tag, köpte ingenting men ska dit nån annan dag och köpa bodys till Jonathan.....skulle behöva köpa en jacka oxå men hitta ingenting. Såg en Skinnjacka som va faktiskt skitsnygg men den är för tung till ett sånt litet barn. Går ju inte att bara tänka på hur snyggt det är, måste va bekvämt för barnet oxå. Sen åkte vi en sväng till Öb och där köpte jag barnmat....6 kronor för burken! Billigt men det fanns inte så många sorter som dom ville påstå i annonsen :P men det visste man ju redan :D

När vi kom hem fick Jonathan sin gröt och sen fick han vile en stund, han sov en timme och sen blev det lek och bus med han. Sen blev det mat och jag testade pasta med kalkunkött :P det va inte så populärt men han åt det iaf. Sen duscha och borsta tänderna som är ju jättekul :D och sen sova.

Jag och Markku spelade en turnering på netet och jag gick ut ganska snappt "bad beat" jag hade triss men han fick in kåk den jäveln :P Efter det spelade vi lite live här och det gick ju hur bra som helst.....sopade mattan med han hahahaha. Som vanligt gick vi och la oss för sent med tanke på lilla sömnförstöraren :P

Det va allt från torsdag....och nu är det fredag :P

Herregud!!!!! Oh my god!!!!

Vaknade och kände mig utvilat :O HMmm vad är klockan??? Jösses kan man bli så glad när man ser att klockan är 7.....ja visst :D Jag iaf!! Lilla plutten hade sovit såå länge....NICE!!!

Gick upp med han och han stank usch byta blöja och sen ge han frukost.....han älskar att få gröt tycker det är riktigt mums så jag har köpt en sort till så det blir lite variation för han :) Finns inte fler sorter, inte för hans ålder iaf. Kollade på willys, coop och hemköp, bara två sorter :(

Ja juste glömde säga att jag fick nya bilder av Theo, farmors lilla plutt och han är sååå söt :D Tack Alexandra att du skickar till mig bilder!! Pratar med henne varje dag och hon är så duktig på att hålla mig informerat om vad som händer där :)  Kiddi och Theo ska komma på besök den 28 denna månad och jag kan inte vänta längtar så, Alex kommer inte med denna gången för hon ska ha tjejkväll och åka på spa och mys pys :D Hoppas hon får riktig kul!

Nej nu får det va bra, ha det fint alla.

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0