Torsdagmorgon.

När vi gick och la oss i går trodde jag eller hoppades att Jonathan skulle sova lite bättre eftersom att han fick alvedon, men jag hann inte somna innan han börja, han vaknar vid varje ljud från trappuppgånge eller när nån granne är på toa. Kan säga att jag har aldrig vart med om det innan att man hör så tydligt grannarna. Jag vaknade en natt och trodde att det va nån i mitt sovrum, då va Markku inte hos mig för han sov hemma hos sig, men iaf så var det bara grannen som hade kommit hem från fest eller nåt. Så från att vi la oss och till kl 3 nånting så va jag uppe flera gånger och kolla med han. Ge han nappen och en gång fick han lite mjölk. Sen vakna han 10 i sex och det gick inte att få han att somna igen.....dang it! Jag hade så behövt att få vila liiite til :P

Gav han sin gröt och sen lekte vi lite och jag försöker lära han lite barnvisor.....stackarn att behöva lyssna på det :P

Men han verkar inte må illa av att jag sjunger för han så det är bara att köra på :D

Nu sover han och jag tänker ta en härlig dusch!! Undrar om man ska raka buskarna....mmm det är väl lika bra innan han börjar trasla in sig i dom :P

Det kommer nog att ta ett tag så lika bra att börja innan han vaknar igen :D

Ha det fint så länge.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0