Höst på g?

Usch nu är hösten på g eller det känns så iaf :/

Mycket har hänt sen förra gången jag skrev här!! Men allt ska jag inte ta upp :P

Nu bor Gabbe hos oss, hans mamma hade flyttat till Borås så vi tog han så slipper han byta skola och sånt! Blev lite kalabalik men men det får hon ta. Inte vårat fel att hon flyttar rike runt!

Han har börjat skolan och tycker jättemycket om det :)

Har vart i Svenljunga över en helg och träffade jag då halva släkten och sen fick jag se min systerdotters lilla bäbis!!!!! Snacka om att va söööt!! Så underbar liten kille hon fick, så snäll (för snäll för jag missa att få se hans fina ögon) :P

Sesse, Ivar och Traust har åkt hem till Island igen så nu är det ganska tomt i huset :/ Men kändes lättare att säga hejdå till henne nu för nu mår hon bra :) Hon ska ha bäbis i okt och det längtar jag efter, ska bli kul att se lilla pluttisen <3<3

Jag och Mira blev bjudna av Kristina att va modell för en dag och det va ju superkul. Fotona blev ju ganska bra oxå! Förvånadsvärt bra måste jag säga :P

Nu väntar tvätten på mig så jag får sluta för i dag.

Ha det fint alla!
Over and out!!


Och en till :) En av bilderna.

Kommentarer
Postat av: :)

Jätte fina foton snygging :)

2010-09-19 @ 11:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0