Helgen.

I fredags lämnade jag av Gabbe till sin mamma, var jättejobbigt att lämna han :/

Sen vart det lite shopping med Kristina som hade vart så snäll och köra mig, Tack igen Kristina!!

På kvällen var både jag och Markku så trötta så vi somnade ganska tidigt :P

På lördagen åkte vi med Mira och Antti till Vilsta marknad och det va ju kul, flera år sen jag var på marknad :)

Köpte ett par T-shirt till Markku och en hatt, Gabbe fick en t-shirt och jag en topp. När vi kom hem åkte jag och Mira till tunapark och då köpte jag skjorta till Markku och två toppar till mig plus underkläder. Till Gabbe hade jag köpt två långärmade tröjor, tre t-shirtar och bok om småkryp som han ville ha :)

När vi kom hem blev det att fixa maten till grillen för vi skulle grilla tillsammans. Efter maten spelade vi mölky och sen blev det brännboll med alla barnen till kl halv 11 på kvällen :P Jag måste bara säga att det är första gången jag spelar brännboll och jag suger på det hahaha...

Söndag tog vi det lite lugnt bara, jag städade och Markku hjälpte Antti med bilen och han bytte luftfilter på min oxå :) Åkte med Mira en sväng till Rusta och Willys så vi handlade lite sen vart det lugnt och vi Markku tittade på ett par filmer innan vi gick och la oss.

Saknar plutten! Har vart så tyst och tomt här utan han.

Ha det fint alla.

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0