Jepp I know! Jag är sämst på att uppdatera :P

Jaha då vart man här igen, mycket har hänt sen sist, men jag ska va snäll och inte ta upp allt här och nu :P

Har umgåtts mycket med mina grannar, Mira/Antti och Kristina/Jocke så inte har man haft tid för att sitta inne och när min älskling kommer hem så blir det att vi umgås.

Vi har våra funderingar att flytta ihop igen och hoppas det kan bli av snart!! Orkar inte ha det så här längre....vi vill jo ha Gabbe hos oss och nu finns det ingen plats för stackarn. Men klart vi har han här när vi ska men vi vill att han ska va mer hos oss än han är.

Åkte iväg i går och köpte kläder till han, skitsnygga!! Han måste ju ha nyja kläder till skolavslutningen :D Lilla tuffingen :)

Sommaren har kommit och det har ju vart underbart, men i dag är det molnigt så man passar på att städa och skriva blogg :P Har tvätten i dag med....bläää.....tråkigt!!

Om solen skiner i morgon ska jag åka med Mira till stranden och vi ska njuta av sista dagen helt själva innan barnen får semester :P

Nu ska jag sluta men ska försöka skriva här lite då och då!
Ha det fint alla.

Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jasså så du har en blogg du med -snacka att man har koll! hihii,, kommer att checka in här med ibland! Kraaam

2010-06-09 @ 12:17:37
URL: http://tiuhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0