Ledsen :(

Vet inte varför men har vart väldigt konstig dom senaste dagarna.....känner mig så ledsen, orolig och konstig. Inte alls som jag brukar va. Har fått till baka min yrsel och ganska kraftigt nu och det är ju inte alls kul :/

Men annars går livet som vanligt.

I dag blåser det som fan här och ingen sol visar sig heller. Gabbe är ute och leker med sina kusiner och Markku hjälper Antti med bygget av vindskydd. Jag ska snart ge mig av till Mira.

Syrran ringde innan och det är ju alltid kul att prata med henne :) Hon är så duktig tycker jag, hon ska börja skola till hösten (44 år gammal) Så duktigt av henne!

Har inget att prata om nu så ska sluta skriva massa skit som ingen vill läsa.

Ha det fint alla.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Kristina

NEJ Kornelia vi ska inte flytta till Kalmar men vi har varit sugna på det länge ,, det är inte läge för det nu , men vi saknar Kalmar , det skulle vara skönt att byta miljö ett tag men ingen flytt ska det bli inte på ett tag ialf! Så du behöver inte vara orolig!!Så söt du e!!

2010-06-13 @ 07:00:11
URL: http://tiuhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0