Måndag.

Det va i går det. Men iaf så gjorde man inte så värst mycket.

Solade en stund och försökte planera in alla tider med Gabbe nu på sommaren för vi ska ju ha gäster :D Min dotter och hennes sambo kommer hit i sommar. Gick någorlunda bra att få allt att stämma, får vänta på vad Annika tycker om det men hon verkade tycka att det va helt ok :)

Var en sväng hos henne och hämta lite grejer från Gabbe och Markku.

Sesse ringde och jag fick prata med Jonathan och se han i webcam, jösses så söt han är och han har blivit så stor!! Han ville inte sluta prata med mig och babblade på som bara den :D Berättade massa och allt och inget hihihihi sååå söt!!

Satt en stund hos Mira och sen vart det att göra mat och sen slappa hela kvällen :)

I dag vaknade jag inte förrän kl halv nio!! Nice!!
Ringde till vårdcentralen och dom ringer upp senare, har fått massa utslag på mina armar och ben och jag vet inte om det är solexem eller allergi mot pollen :/ Har ju fått det innan och det ser ut så men då måste jag ha mediciner och mina är för gamla :( Har ju oxå fått solexem men det ser inte ut så. Så jag tror det är det andra.

Nu har jag inte något mer att berätta så ha det fint alla.

Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Sesse

Det var verkligen kul att se han prata med dig :) så glad han var och ville inte alls ge mig telefonen. Hihi :) Lilla plutten. Så synd att han inte kan följa med till sverige :(

2010-06-22 @ 11:21:06
Postat av: Annika

Tack för din kommentar på min blogg *Ler*Jag har verkligen saknat detta att blogga så nu är jag back *Ler*Hoppas du får hjälp med dina utslag .

Kramisar

2010-06-22 @ 20:14:50
URL: http://mammatornblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0