Regn :/

Usch va tråkigt väder det är i dag då!

Vaknade strax innan 8 i dag och gav då Gabbe frukost, han blev lite otålig att vänta på att klockan blev 9 för att gå och leka med sin kusin/vän Elias :) Men nu har dom vart ute och lekt och kom in en sväng för att rita lite. Gabbe gjorde en fin bild till mig som jag funderar på att tattoera på mig :P

Ska snart fixa lunch till sötisen och sen fortsätta att tråka ut mig här vid datan.

Som jag sa i går så va vi på skolavslutningen, den skulle ha vart i två timmar men som tur är så drog dom inte ut på tiden utan det sluta en halvtimme tidigare.
Efter det blev det fika som Mira och jag hade ordnat till ungarna :) Alla va så fina och söta och jätteglada över att nu va det sommarlov!!! När vi väl var där så hjälpte jag Jocke med ungarna för Kristina kunde inte va med, men det va ju inga problem.

Gabbe blev överlycklig över kläderna och när jag höll på att kamma hans hås så sa han: Åh va fin jag är, och jag sa ja visst är du....riktigt fin och söt :) Han blir så glad för minsta lilla man gör för han :) <3

Nä gott folk nu blir det lunch här, så ha det bra alla och sköt om er!

Over and out!!

Kommentarer
Postat av: MrMonsteri

hihihihih

2010-06-11 @ 16:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0