Skolavslutning!

I dag är det skolavslutning hos barnen här i Torshälla så det ska bli kul. Gabbe gick till skolan i morse tillsammans med sin kusin Elias :) Han vart så nöjd med kläderna jag hade köpt till han, han sa: Såå bra att du köper kläder till mig Kornelia...dom är så snygga :D Sen fick han ge keps till Elias så nu har dom likadana.....dom var så coola när dom gick iväg hihihi.

Blir kul om allt går som planerat nu..........vi har funderingar på att flytta ihop igen och ta en 3 eller 4 rummare så vi får plats för alla :) Hoppas hoppas det går!!! Vill få veta det NU om det går, har inget tålamod att vänta!!

Nu blir det att röja lite här hemma och sen kanske ta en kopp kaffe hos min fina granne om hon orkar med mig :P

Skriver senare hur det vart på skolavslutningen.

Ha det fint alla. <3
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0