Soligt :D

I dag är det varmt och skönt ute!!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu men kan berätta att jag och Markku fixade picknick till ungarna på gården och bjöd på tårta, kex, kanelbullar och saft. Sen har vi umgåtts med våra underbara grannar.

Jag har lovat att va husvakt til en av våra grannar när dom ska iväg, vi ska ju va hemma den veckan så det är inga problem :) Vi har funderingar på att åka på kryssning över midsommar till riga men inget bestämmt ännu. Det hade ju oxå vart prat om att eventuellt åka med min son och hans fru och det skulle ju va kul det med. Sen ska vi förmodligen till Svenljunga en sväng i sommar och hälsa på min mamma och alla man känner där :D Plus att ta en sväng till Gekås, måste köpa kläder till Gabbe.....ska iaf till tunapark och köpa lite till han nu på fredag :D

Vill så få lgh på bottenvåning!!! Så man kan grilla och pyssla lite i sin trädgård. Ja ja det är ju mycket man vill men lite man får :P

Elias fick sova över här i natt för dom hade lan hihihi.......på kvällen fick dom lite kex och saft och det va ju super tyckte dom :P Klockan 10 fick dom stänga av och gå sova.....tog inte så lång tid för dom att somna :P

Jaha nu ska jag ut i solen igen. Ni får ha det så bra :)

Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja fikat va jätte gulligt , tror att ungarna uppskattade det! O såå snäll att hjälpa oss !! Så tacksamma! Kram

2010-06-15 @ 18:08:08
URL: http://tiuhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0