Torsdag!

I tisdags så gjorde jag inte så mycket, var allmännt ledsen och orolig :( Vi hade fått lite problem med en viss person och det va inte alls kul :( På kvällen vart jag bjuden på vinkväll med mina tjejgrannar men jag kände inte alls för att göra nått kul och ville inte lämna Markku ensam heller efter allt som hade försigått på dan. Men till slut så gick jag dit iaf för Markku ville det och han tänkte bara spela poker för att få tankarna på nått annat. Hade faktiskt skitkul med dom som vanligt. Tack mina fina vänner! <3 Ni är bäst!

Onsdag vart man lite seg men hade tvätten och det va inte lite så fick låna torken ute hos Mira, jag älskar att hänga ut tvätt, tycker det är så roligt och tvätten luktar så gott oxå :)

Satt barnvakt för Mira en stund oxå och passade på att klippa gräset hos dom och en äldre dam som kan inte det själv så jag har lovat henne att jag tar hand om det, så slipper hon oroa sig :)

Pratade med min syrra och jag ska få låna hennes lgh i sommar när jag åker ner till Svenljunga, ska få träffa dom oxå...YAY.. det va ju ett tag sen :D LÄNGTAR!!! Mira och hennes man funderar på att följa med dit, vi ska ju bada i havet och hitta på nått kul att göra :) Hoppas dom följer med!! Hahahaha då ska vi trängas i en trea vi alla :P hihi dom är 7 och vi 3 hahaha blir bara kul, jag har inga problem med det iaf men vet inte vad dom tycker om det :P

Var ju hos läkaren i tisdags som fick kolla upp mina utslag och jag fick mediciner för det. Hon tror att jag har kommit i kontakt med något som jag är då väldigt allergisk mot och jag har ingen aning om vad det kan va jag har kommit i kontakt med :/ Men iaf om det inte har försvunnit om en vecka eller blir mer ska jag komma tillbaka. Och i dag så verkar det inte försvinna för det har blivit mer.....prkl.....andskotans......jävlar...

Hade tänkt få låna Alexandras lgh i Stockholm men dom hade bytt lgh mot en i Gävle :/ Tråkigt för oss men kul för dom :) Hade hoppats på att få va där över helgen nu men det blir inte av.....får hitta på nått annat att göra.

Nu ska jag ut i solen så ni får ha det fint!!

Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

tack själv Kornelia , vi hade jätte skojj som vanligt! Trivs i ditt o Miras sällkap! Vi kommer att sakna er med ! Men vi är snart tebax! O tack ännu en gång för att du hjälper oss!! Ha en glad midsommar ! Kramizz Kristina

2010-06-24 @ 18:38:56
URL: http://tiuhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0