Tisdag

Då är jag här igen och i dag vaknade jag hyfsat tidigt :) Upp kl halv nio :D

I dag hade jag tänkt ta en tur och fiska :) Det är ju då jag kan rensa mina tankar och va jag själv, finns inget bättre än att bara va ute nånstans i naturen med ett spö i handen och vänta...vänta på att det ska nappa :D Tystnaden är total (iofs inte i dag eftersom att alla ungarna är med) och grönskan så fin.....känner nästan doften av fisk bara jag tänker på det!
Men det blir nog inte så :( Alla har åkt i förväg för vi (alltså jag) (Markku har redan åkt) hade massa måsten....så nu får jag vänta här ensam efter det där telefonsamtalet, annat har jag redan fixat :) Undrar hur länge dom ska va där?? Hinner jag kanske dit en liten sväng innan dom packar ihop och går hem?!?! Hoppas det!!

Ja kära ni (alltså ingen) har så många tankar som flyger igenom min hjärna just nu så det räcker för halva jordklotet.

Mår fortfarande dåligt men hoppas det går över snart. Inget kul att va så...

Har oxå funderat på den där Tallinn kryssningen, vet hur det kommer att bli fylla fylla och ännu mer fylla (inte för mig då) Hade gärna lagt pengarna på att hyra en stuga över en eller två nätter och bara fiskat nånstans. Blir ju mer vila på det sättet :) Men men nu ska jag inte va tråkig och förstöra allt det roliga för min älskling!

Nu ska jag ringa min mor och kolla hur hon har det!
Ha det fint!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0