Här igen :)

Det blev som jag sa! Städning!!! Vet inte om min sambo vart så nöjd med det men han hjälpte mig iaf :) Lite jobbigt va det för dethar vart så fruktansvärt varmt i dag och kvaft men det gick så efter det vart man ju tvungen att duscha! Sen blev det mat som älsklingen gjorde och det va gott. Svärföräldrarna har inte kommit ännu så det blir nog i morgon då skulle jag tro :P Dom är ju alltid so busy!!

Jag och älsklingen testade att dansa Zumba innan och jösses va kul det är :D Men skitjobbigt!! Blev helt slut efter bara några minuter, men det ska jag börja med nu!! Känns att det behövs verkligen att få lite rörelse i kroppen och dansa är ju inte helt fel. :D Ska ta en sväng med M om en liten stund och sen blir det bara massa gos över en film.

Ha det fint alla.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0