Hej igen :)

Jaha då funderar jag på om jag ska börja blogga igen?!?! Händer inte så mycket men alltid är det nåt :)
I dag har vi vart en sväng till svärmor och Pekka som kom hem från Finland. Vi har vattnat blommorna hos dom när dom var iväg och allt va i sin ordning tyckte dom :)
Mira och Antti åkte iväg i morse så nu känns det bara tomt och tråkigt :/ Saknar dom!!!!!
Åkt en sväng till mälarbaden i går men det va så varmt så vi bestämde oss för att åka och fiska i stället och det gjorde vi...ja eller jag fick ju ingen fisk men testade iaf mina grejer :D

Har vart lite deppig dom senaste dagarna för jag hatar att bo så långt från mina barn och barnbarn :/ Har ju blivit tillökning både hos Sesse och Kiddi så det känns bara för jävligt att aldrig träffa dom :( Men vi åkte till Island i två veckor så jag fick se mitt nya lilla barnbarn där ( en underbar liten tös ) <3<3 När vi kom hem så åkte vi nästan direkt till Kiddi som hade fått en liten tös han med....så underbart fin :) Ska snart dit igen och hjälpa dom lite med lillan när Kiddi ska ha inskolning för Theo och Alexandra ska jobba :) Läääängtar!!
Min syster ska ju flytta till Sverige i augusti så det blir jättekul att få ha henne här :D <3<3

har inte något annat att berätta så ni får ha det så bra :)

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0