Hej och hå..

Jaha nu är det ny dag med nya utmaningar.
Vaknade alldeles för sent eller kl halv 11 :O Men drack så klart mitt kaffe och efter en timme ungefär så va jag klarvaken!! Varmt är det i dag och fuktigt i luften :) Gick en sväng till torget och skulle prata med TF men han va då inte inne :/ Så ska dit på Tisdag igen för då ska han va på plats! Jaa vad kan man säga mer?! Hmmm

Funderar på att städa lite här för det behövs som vanligt....sen senare i dag kommer svärföräldrarna på besök :)

Ska visa er mina barnbarn som är då barn till kiddi och Alexandra och Sesse och Ivar. Ja juste det hade jag inte berättat!! Sesse och Ivar har gift sig!!
Här kommer lite foton av dom alla!

Kiddis och Alexandras lilla prinsessa Kiddis och Alexandras lilla buse. Sesses och Ivars lilla prinsessa. Sesses lilla buse.

Är jag inte rik?!?! :) <3<3<3<3

Ha det bra alla.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0