Hello, hello, hello, is there anybody out there?

Nä undrar bara om jag har kvar nån av mina läsare :P Kan ju va så att ni inte orkade kolla längre om jag hade skrivit något här och sen bara glömt mig totalt! Det hade jag gjort iaf :)

Men i dag så vaknade jag lika sent som i går men det va ju för vi hade tittat på en film eller två blev det ju så det blev ganska sent :)
Men efter några koppar kaffe så vart man vaken, hade tänkt fortsätta med min städning men ryggen säger ifrån nu så det få va vila i dag :/

Syrran ringde mig i går och det va så kul att få prata med henne va ju ett bra tag sen för hon har vart så upptagen av att packa och göra allt klart innan hon ska flytta hit! :)  Längtar tills hon kommer <3<3

Som jag hade berättat för er så dog min syster i november förra året och nu är det dax för en sten till hennes/min brors grav. Dom är i samma grav för det va min syrras vilja att bli kremerat och sen begravd med våran bror :) Och sten är inte lätt att välja usch då finns så många fina men den jag skulle vilja ha kostar så mycket så det går ju inte :/ 46000 för en sten är ju att ta i men den är så underbart fin :) Men vi ska hitta nån som kan passa till båda två.

Fasiken va tråkigt man kan ha!! Älsklingen sitter och kollar trav :( Usch så tråkigt!!

Får väl försöka att hitta på nått kul att göra :P

Det va allt för denna gången och ni får ha det så bra!!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0