Hej nu är jag här en sväng igen!

Vädigt mycket har hänt sen sist. Både bra och dåligt.

Min systers kompis blev mördat i november, fruktansvärd händelse kan man lugnt säga :/ Mådde skitdåligt över det hela och kunde inte sluta tänka på henne och hennes familj :( Sen i slutet av november så dog min syster :/ Så nu är dom tillsammans igen! Åkte ner till Svenljunga för att fixa och dona med mina andra systrar och mamma inför begravningen. Så mycket man får tänka på och fixa. Men allt gick bra och hon fick fin begravning :)

Vi har flyttat till en 4a i Säby så nu får alla plats, jag Markku Gabbe och Jasse :D Så det är ju kul :) Gabbe va hos oss denna veckan och åkte hem innan. Jasse kom till oss över helgen och vi hade så kul!! Sminkade henne och fixade lite håret. Sen grävde jag fram en baklänning sem Sesse hade fått men aldrig använt för hon fick två att välja om :) Åh så fin hon blev ......... sen tog jag massa foton och dom blev jättefina tyckte jag :) Jasse va såå nöjd!

Så det va nog allt för denna gången, får ju inte bli för mycket! :P

Ha det fint alla!!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0