Hej igen :)

I dag har jag vart hos min underbara Bitte som är beteendevetare, jag träffar henne en gång i veckan och kan säga att det hjälper mig väldigt mycket. Nu har vi ju precis börjat min resa till att lära känna mig och mina kännslor bättre men det ska nog gå bra :) Med tiden och hennes hjälp kommer jag att klara av det :) Önskar alla fick träffa en sån underbar människa som hon är för jag vet att det är många som behöver hjälp där ute och det är inget att skämmas för!!
Annars så har jag och syrran samt min sambo (hon bor hos oss tills hon får lgh här) åkt en sväng till maxi där jag skulle hämta ut ett paket som inte fanns där tydligen, och sen åkte vi till hemköp, coop och sen hemåt. Va oxå en sväng med syrran och kolla lgh till henne på morgonen som hon ska förmodligen få :) Hoppas det för hennes och våran skull, kul att ha henne här men ändå roligare att ha henne nära men på avstånd så man kan besöka henne :) Saknar mina fina barnbarn och barn och i kväll så längtade jag så efter att få krama om dom alla och bara berätta för dom hur mycket jag älskar dom <3<3
Sesse har vart sjuk nu ett tag men går ändå till skolan och tränar. Alexandra har oxå vart sjuk och lilla Essi med, Essi har öroniflammation som är inte alls kul för hennes bror fick ju rör till slut :/ Men jag håller tummarna att det bara är nått tillfälligt :)

Nu ska jag sluta för i dag och finns det nån där ute så ha det fint och ta det lugnt!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0