Visst är det konstigt?

När man träffar en person nånstan i livet och på ett ställe där man absolut inte räknar med att träffa nån så, att man då som sagt träffar nån och börjar prata och efter 5 minuter känns det som att man har känt varandra i flera hundra år!?!?!
Men jag har iaf träffat en sån person och det va när jag låg på sjukhuset första gången. Hon kom in en tidig morgon och sen när man hade vaknat till så började vi prata, efter bara ett tag så kändes det som att vi hade vart bästa kompisar i alla år!! Så konstig men så underbart för vi har haft kontakt sen dess och hon är verkligen en underbar kvinna. Hon ger mig så mycket glädje och vi kan prata om allt. Litar på henne till 100% och jag hoppas att hon gör det samma om mig. Jag är ju inte sån att jag går runt och skvallrar och berättar för andra vad folk berättar för mig :) Och därför vill jag kunna lita på mina vänner :) Rättvist eller hur? Man ska bemöta folk som man själv vill bli bemött.
Va tvungen att berätta hur fin vän jag har fått :)
Men annars så har dagen vart bra, hon kom ju på besök och sen vart det att storhandla, skicka ett paket till min dotter och ett möte hade jag oxå som gick bra :) Så dagen har vart perfekt!
Nu säger jag gonatt och sov sött alla.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0